måndag 31 augusti 2009

lågtryck

Jag hatar det här vädret, jag blir knäpp, skogstokig. Går runt i cirklar och jagar min egen svans, ylar mot månen och tuggar fradga.

Tänkte bara nämna att min pappa bland annat arbetar med konfidentiella statsangelägenheter, jättehemliga saker i bunkrar och sånt. Som hans dotter är jag alltså väldigt bra kidnappningsmaterial, ifall någon (lång, mörk, mystisk, chevaleresk, väldigt stilig) gangsterromantiker skulle vilja enlevera mig. Kan eventuellt följa med frivillig.



Inget kan väl bättre illustrera dagen än tyskt barnprogram om den depressiva brödlimpan Bernd das Brot, som förevisar väderleken ihop med en kille som är på värre humör än vad jag är.

1 kommentar:

  1. kan EVENTUELLT följa med frivilligt? skriv en kontaktannons bruden ;)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...