fredag 9 juli 2010

fotosession

Såhär i den tidiga eftermiddagstimmen har jag givit självförtroendet en skjuts i rätt riktning och på köpet ådragit mig en släng av lätt hybris. Jag har fotograferat frk Cecilia Rang, också känd som Storsleven och ordförande i Högsta Rådet, Skedborgarordern, och är så nöjd med resultatet och mig själv att jag skulle kunna äta upp mina händer.
Vi har plåtat precis i min smak - porträtt, svartvitt, vintage, manuellt i naturligt ljus - och bilderna ska bli en överraskning till frk Cecilia Rangs pojkvän som är till sjöss (alltså HÖR ni? FÖRSTÅR ni hur avundsjuk jag blir?). Ni får se så snart jag fått ordning på de 25(!) bilder vi valt ut till favoriter.

Och då får ni fan komma med respons!

3 kommentarer:

  1. DEN DAGEN JAG SKAFFAR EN KARL
    ska jag skicka honom till sjöss

    och bilden du visade var marvelous

    SvaraRadera
  2. Ihihihihi Tack sis! Du skulle varit med!

    Oh! Väntar med spänning på bilderna. De måste väl allt vara fantastiska när du nu bygger upp mina förväntningar såhär pass mycket.

    SvaraRadera
  3. Jag är så fruktansvärt nöjd!!! Och din underbart beskrivande text är så bra. Tusen tack för idag, från både frk Cecilia Rang af Sked och herr Julius Karlbom, som ännu är ovetande om de stundande härligheterna ;)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...