lördag 30 juni 2012

bloggtips: la valse des monstres

.
.
Hille är så himla cool. Hon lockar fram mina värsta fangirltendenser. Kan helt klart se mig själv stå balanserandes på en vedhög och titta in på henne genom fönstret.

.
.
Hon har en stor grammofon, tre jordglober och bor i en underbar röra av brokigt porslin, muminhus och saligheter i sammet.

.
.
Vi har ungefär samma åsikt om vad som är viktigt här i världen.

.
.
Ibland hänger hon runt i Skottland vilket får mitt hjärta att gå sönder lite av längtan.

.
.
Och så målar hon döfint. Ni hittar henne på la valse des monstres.

Alla fotografier och illustrationer är lånade av och © Helene Rydén.

3 kommentarer:

  1. Oh, dit hade jag inte hittat ännu. Verkar smått fantastiskt!

    SvaraRadera
  2. älskar dina bloggtips!

    SvaraRadera
  3. men hur fin är inte du då?! åh, jag blir så himla himla glad!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...