onsdag 11 juli 2012

på väg till Kråkboet

Hej vänner.
Har jobbat i snitt tolv timmar om dagen sen jag kom hem från fransarnas land. Helt insane. Älskar det. Eller ja, inte att kliva upp morgonen efter förstås, men själva passen. Så himla fint att möta kunder som inte är hungriga. Life is good.

Idag och imorgon är jag emellertid ledig. Jag hade tänkt ägna tiden åt att packa upp, sova, organisera in nya salighetssaker i mitt gamla sprängfyllda liv, tvätta håret och berätta lite om Normandie. Hann inte ens halvvägs innan Pottermore meddelade mig att "the first chapters of Harry Potter and the Chamber of Secrets are now available to explore".


Så vi får ses i ett annat liv. Gryffindors ära och en ny elevhemspokal står på spel.

(PS: NightHex4973)

Bilden är lånad från Pottermore, bok 2, kapitel 3, moment 2

2 kommentarer:

  1. ÅH HERREGUD. när ska jag få tid till det?! åh dessa sommarjobb :(

    SvaraRadera
  2. ÄNTLIGEN!!! Då vet jag vad jag ska underhålla mig med ikväll.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...