lördag 21 februari 2015

Keira

aliciasivert, alicia sivert, alicia sivertsson, keira knightley, portrait, porträtt, teckna, rita, sketch, drawing, draw
Under nattbion igår hade jag en sällsynt lugn stund på jobbet och hann till och med rita lite mellan kunderna i biljettkassan.

aliciasivert, alicia sivert, alicia sivertsson, keira knightley, portrait, porträtt, teckna, rita, sketch, drawing, draw
Det blev en wonky Keira Knightley eftersom en bild från The Imitation Game var vad jag hade närmast till hands. Med kulspetspenna på ett av de pappersark som ligger mellan lagren av 3d-brillor när de levereras, ni vet, samma typ som jag gjorde HP-affischer av. 44,5 x 35 cm.

2 kommentarer:

  1. Yes yes yes!!!!! Bra att rita på jobbet! Mera sånt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha alltså, oftast hinner jag knappt dricka vatten mellan ruscherna så jag vet inte...

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...