söndag 13 december 2015

lussekatter

aliciasivert, alicia sivert, alicia sivertsson, lussekatt, lussekatter, tofslan och vifslan, katt, katter, lucia, målning, måla, kreativitet, skapa, akvarell, vattenfärg, aquarelle, watercolor, watercolour, water color, water colour, painting, create, cat, cats, christmas card, xmas, jul, julkort
Glad Lucia önskar Tofslan och Vifslan!

aliciasivert, alicia sivert, alicia sivertsson, lussekatt, lussekatter, tofslan och vifslan, katt, katter, lucia, målning, måla, kreativitet, skapa, akvarell, vattenfärg, aquarelle, watercolor, watercolour, water color, water colour, painting, create, cat, cats, christmas card, xmas, jul, julkort
20,8 x 14,7 cm. Akvarell på papper.

Idén var god. Resultatet inte fullt lika. Vifslan är sig lik men Tofslan ser liksom läskig ut. Jag kämpar på med akvarellen trots att den inte beter sig som jag vill - en dag ska jag lära mig bemästra färgen.

7 kommentarer:

  1. Ååh vilken rolig idé! Jag tycker den blev jättefin :)

    SvaraRadera
  2. Så himla, himla fina! Glad Lucia till er alla! =)

    SvaraRadera
  3. Så jäkla söta! Tycker inte Tofslan ser särskilt läskig ut alls :)

    SvaraRadera
  4. Man är sin egen största kritiker vettu! Tycker att det ser fantastikt (och otroligt gulligt) ut!

    SvaraRadera
  5. Tack ska ni ha! Jag övar vidare :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...